måndag 30 mars 2009

Gästrikkonst


Visst har det tinat undan lite sen den 5 mars?

Inomhus har i alla fall maken och brorsan spikat färdigt så att våra tre utställare under Gästrikkonst kan hänga sin verk.
Välkomna på Öppet hus långfredag - annandag påsk kl.11-17 då Lars Westerman har 40-årsjubileum som utställande konstnär med temperamålningar, teckningar och akvareller.Maria Westerman visar en utställning med måleri och mandalamålningar och Helena Nyman visar konstbroderi. Varmt välkomna till Nygårds, Fjärsmansgatan 3 i Östanbyn strax utanför Sandviken.

2 kommentarer:

Sanne sa...

Jag bor i södra sverige så jag kan inte se utställningen men de bilder jag ser här på din blogg är verkligen vackra. Får njuta av dem.

Maria Westerman sa...

Tack!
Det är första gången jag visar mina Mandalamålningar så det känns fint att få höra!
Kram Maria